ALİ CAN'IN ÇİFTLİĞİ

Nothin' I Have Is Truly Mine...

17.4.07

yorgunum bennn:(

Öldum ben ya nedır bu cilem bitecekse bitsin su okul artık...
2 gundur ayaklarıma kara sular indi..otel otel dolasıyorum ve projem hala bıtmedı...kabul etmeyen otelcılerı burdan kınıyorum zaten..onlar ayrı bir konu...daha benım bekleyen 5 tane projem var....3 tane de teslim ettim...derslere kostur, işyerine koştur, dersaneye git, bütün günlerim tamamen dolu wazıyette...oturuyum bı nefes alıyım desem vakit yok:(((inş biter bu günler....cok sıkıntılıyım yaaa..............

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Sana sadece şu sözü yazıyorum Alican:Görelim mevlam neyler,neylerse güzel eyler.Merak etme her karanlık gecenin sabahı aydınlıktır.Bunlar tatlı koşuşturmalar.Tek derdimiz bunlar olsun:)))

17/4/07 22:37  
Anonymous Anonymous said...

tsk ceroşşş:))canım benım...

19/4/07 10:43  
Blogger Günce said...

Kolay gelsin alim :))) hepimiz koşturuyoruz :)) geçer merak etme ;) güneşli güzel günler bizi bekliyo ;)

21/4/07 19:53  
Anonymous Anonymous said...

tesekkurler canım benim;)))guncem...

22/4/07 17:52  

Post a Comment

<< Home